Eesti keeles По-русски English
email   msn   skype   twitter   facebook
Pidurda julgelt!
2. Auto pidurikettad

 Garantiitingimused

 Garantii sisaldab vaid vahetamist analoogse toote vastu või ostumaksumuse hüvitamist, välistades kõigi töökulude või abioperatsioonide tasustamise, selliste nagu pukseerimine, sobitus, samuti välistades kompensatsiooni ebamugavuse tekitamise eest, teiste tootjate toodete ostu. Garantii kehtib kuue kuu jooksul alates ostu päevast või 16000 km läbisõidule maanteedel. Garantii ei kehti, kui toodet on kasutatud võidusõiduks, driftinguks kurvide läbimisel, trekisõitudeks või mistahes muud tüüpi võistlusteks. Garantii ei levi absoluutselt mistahes EBC tootele, mida kasutatakse võistlusteks. Autojuhid/kasutajad peavad iseseisvalt teostama EBC piduritoodete ressursi ja töö hinnangu, kui mingit EBC seadet peab kasutama võistlustel.

 Garantii ei levi piduri vibratsioonidele, mis on tekkinud rootori paksuse ebaühtlase kulumise tõttu pärast pidurikettate vale paigaldust. Pidurikettate spetsialistidele on üldtuntud faktiks pidurikettate monteerimistäpsuse ja viskumise kontrollimise esmatähtsus paigaldamisel, aga ka vajalikele hoiatustele vaatamata paljude mehaanikute poolt selliste hoiatuste ignoreerimine ja mõningate tööde täitmata jätmine kettate viskumise kontrollimise alal. Selline eksimus põhjustab pidurite vibratsiooni pärast 4800 – 8000 km läbisõitu teenimisaja jooksul, ja sellisele seisundile garantii ei laiu.
 

 Kataloog   /   Laoseis   /   Jaehinnad


OEM Premium

EBC sõiduki pidurikettad valmistatakse G3000 klassi malmist.

Kõik EBC kvaliteetkettad on valumalmist materjalitugevusega 150 N/m2, kusjuures pinnakõvaduse hälve on rangelt kontrollitud ja alla 20 HB, ning arvjuhtimisega täpsustöödeldud pinnatolerantsiga alla 0,05 mm. See on KAKS TUHANDIKKU tolli. Seetõttu leiab EBC, et paigaldatud ketaste maksimaalne täisnimiviskumine (TIR) võib olla 0,1 mm ehk 0,004 tolli (4 tuhandikku), mis on näidiku kogulugem mõõdiku ekraanil. Toodust suuremad viskumisnäidud tekitavad 3000 kuni 4000 miili järel vibratsiooni, mida tuleneb ketta paksuse muutumisest (õhukese koha kulumine ketta tippu, mistõttu selle tasakaal kaob), mis Ei ole garantiitingimus. Seega on arusaadav, et tegu pole odava importpidurikettaga. Nimetatud pidurikettad on järelturul parima terviklahenduse ja kvaliteediga. Lõpptootja kvaliteediga asendusketas, mis valmistatud kõrgeima klassi malmist, on parim asendusketas igale autole. EBC rõhutab ka, et ketas tuleks paigaldada täiesti puhastele rummudele, millel poleks tolmu, mustust, roostet ega tagi, ning et VASK- EGA MOLÜBDEENMÄÄRDEID EI kasutataks. Taolised määrded sisaldavad abrasiivosakesi, mis võivad põhjustada viskumist, mille mõju on sarnane mustuseosakestele rummus.


GD Drilled & Slotted

GD seeria kettad on valmistatud kõrgkvaliteetsetest valanditest ja on balansseeritud. Kvaliteedikontroll hõlmab kontrollimist röntgenikiirgusega, avastamaks varjatud tühemikke ja  valuõõnsusi. Tavalistest piduriketastest erinevad nad selle poolest, et tööpinnal on turbiinilabasid meenutavad kõverad rennid ning täiendavad sfäärilised süvendid, mille paiknemine kordab rennide kuju. Neid süvendeid võib esmapilgult ekslikult pidada läbivate avadega perforeeringuks, kuid neil pole midagi ühist. Süvendite-laikude peamine otstarve – see on paratamatult pidurdamisel klotsi hõõrdepinnal tekkivate kuumade gaaside eemalejuhtimine. Perforeeritud ketaste korral lähevad kuumad gaasid ventilatsiooniruumi, aga GD ketastel kogunevad need süvenditesse, oodates klotsi eemaldumist, misjärel nad satuvad rahulikult atmosfääri. Läbivad avad on tehtud peaasjalikult ketaste tööpindade paremaks jahutamiseks ja vee ärajuhtimiseks lompidest läbisõidul või vihmas sõitmisel. Kuid neil on tõsised puudused tekkivate mõrade näol, kuna avad on suurepärasteks pingete kontsentreerijateks. GD ketastel on selline võimalus välistatud. Pinnal olevad rennid täidavad sarnaseid ülesandeid, nagu ka tavaliste piduriketaste analoogsed elemendid. Nendeks on vee ärajuhtimine, aga ka pinna puhastamine kulumissaadustest ja tolmust. GD ketastel eemaldavad laiemad rennid täiendavalt klotsidelt “klaasikirmet” ning aitavad kaasa ka ketta kulumise vähenemisele ja katete/tihendite ühtlasemale kulumisele. Peale selle, GD ketaste rennidel on väljaviik ketta välisserva taha, mis aitab kaasa mustuse paremale eemaldamisele, erinevalt traditsioonilistest suletud rennidest, kus see koguneb, mis võib kaasa tuua ketta “rasvaseks” muutumise.

USR BlackDash Slotted

Ülivaiksed sportauto soonega pidurikettad.

Valmistatakse, kasutades ülanimetatud kõrgekvaliteetseid kettatoorikuid, USR sportketaste mitme kitsama soonega konstruktsiooni ja ühtlaselt kasvavat nurka, millega sooned on sisse töödeldud, mille tulemuseks on sujuvalt töötav sportkettas, mis kõrvaldab siiski tulemuslikult gaasi, mustuse, vee ja jääkained ning TAGAB klotside ühtlase kulumise. EBC on alati ausalt öelnud, et soonega ketaste suurim eelis on asjaolu, et need tagavad klotside sujuva ja ühtlase kulumise, mitte ei võimalda vagude teket klotsides ega ketastel, mis on tüüpiline „ainult puuritud“ sportketaste puhul. Nimetatud vagusid vältides toimib pidurdus ühtlasemalt klotside ja ketaste kogu kasutusaja jooksul (lihtne füüsika!).


BSD Slotted  -

Uued "Blade Sport" kettad EBC Brakes 'lt, see on 100% Inglismaa toote, nende valmistamiseks kasutatud GG15HC Hi-Silicone ja Hi-Carbon malmist.
2001 - 2018 © StaLem Performance OÜ