Eesti keeles По-русски English
email   msn   skype   twitter   facebook
Pidurda julgelt!
1. Auto piduriklotsid

  Garantiitingimused

Garantii sisaldab vaid vahetamist analoogse toote vastu või ostumaksumuse hüvitamist, välistades kõigi töökulude või abioperatsioonide tasustamise, selliste nagu pukseerimine, sobitus, samuti välistades kompensatsiooni ebamugavuse tekitamise eest, teiste tootjate toodete ostu. Garantii kehtib kuue kuu jooksul alates ostu päevast või 16000 km läbisõidule maanteedel. Garantii ei kehti, kui toodet on kasutatud võidusõiduks, driftinguks kurvide läbimisel, trekisõitudeks või mistahes muud tüüpi võistlusteks. Garantii ei levi absoluutselt mistahes EBC tootele, mida kasutatakse võistlusteks. Autojuhid/kasutajad peavad iseseisvalt teostama EBC piduritoodete ressursi ja töö hinnangu, kui mingit EBC seadet peab kasutama võistlustel.
 

Kataloog   /   Laoseis - Jaehinnad


 

Ultimax

Koodiga Black tähistatud ЕВС piduriklotse toodetakse kõrge kvaliteediga materjalist ning neil on kõrge hõõrdumiskoefitsient. Piduriklotsid vastavad täiel määral Euroopa ühtse ohutusstandardi nõuetele ECE R-90. Nimetatud reeglitekogu kirjeldab piduritele rakendatavaid ohutustehnika reegleid ja üks punktidest ütleb, et piduriklotsid peavad täiel määral vastama sõiduauto valmistajatehase poolt paigaldatud originaalklotsidele. Kui Te ostate ЕВС piduriklotsid markeeringuga R-90, saate Te originaalklotsi täpse ekvivalendi (sageli aga isegi sellest parema) hoopis väiksema raha eest. Koodiga Black tähistatud ЕВС piduriklotsid peatavad Teie sõiduauto sama kiiresti, nagu ka iga originaalklots ning kiiremini kui enamik “aftermarket” piduriklotse. ЕВС R-90 piduriklotside üks hiilgav eripära – see on nende võime piduriketaste vibratsiooni täielikult kõrvaldada, need klotsid faktiliselt kompenseerivad piduriketaste mõõduka vibratsiooni 200–250 kilomeetri kasutamise järel.

Tuleb märkida ka seda, et käesolevate piduriklotside tootmisprotsessis võetakse aluseks, erinevalt teistest tootjatest, kes kasutavad metallilaastu, aramiidkiud. See võimaldab suurendada piduriklotside tööiga, vähendada piduriketaste kulumist  ja oluliselt vähendada piduritolmu eraldumist, mis ladestub ja sööbib rattakilpidesse, rikkudes Teie auto väljanägemist.

  EBC GreenStuff

Green Stuff

Pärast seda, kui EBC Brakes hakkas 1997. aastal tootma sportsarja, on EBC Greenstuff müünud üle kogu maailma tunduvalt üle 3 miljoni komplekti suure tõhususega autopidureid ning on tõusnud EBC sportpiduriklotside müüjate esinumbriks.
 
On oluline märkida, et EBC pakub KOLME SARJA Greenstuff'i piduriklotse, mis on iga kasutusala jaoks spetsiaalselt projekteeritud:
  • Sari 2000: kompaktsetele sportautodele ja sportluukpäradele;
  • Sari 6000: veokite ja maasturite pidurite täiendamiseks sisenemistasemel;
  • Sari 7000: väikese tolmueraldusega veoki- ja maasturipidurid.
Kuni 200-hobujõuliste autode juhtidele on heaks uudiseks 2009. aastal tootmisse tulev EBC 2000 sarja Greenstuff 9. versioon, mis on järjekordselt laiendanud orgaaniliste hõõrdematerjalide kasutuspiire. Greenstuffi viimane mudel on kergemate autode pedaalitunnetuse parandamiseks väiksematel kiirustel valmistatud mõõdukalt pehmest segust. Selle tulemuseks on pika elueaga ning piduriketast minimaalselt kulutav keskmise tolmueraldusega materjal.

Paljud kergemate autode ning koosteautode juhid on Greenstuff 2000 sarja edukalt kasutanud võidusõiduks. Suurbritannia MIRA mootorsõidukite uurimisinstituudi katsetest selgub, et Greenstuffi pidurid peatavad 60-miilisel tunnikiirusel ühe populaarse sportluukpära peaaegu 20 jalga enne kui auto originaalvarustus, parandades pidurdusefektiivsust tohutu 15% võrra.

Greenstuff 6000 sarja hinnatakse tehasepiduritega võrreldes esmajärguliseks täienduseks, mis lisab üle 15% pidurdusjõudu. Siiski POLE Greenstuff 6000 valmistatud kõvast ning vastupidavast materjalist, mistõttu kergveoautode ja maasturite juhtide käes võib Greenstuff vastu pidada VÄHEM MIILE kui tehasepidurid, mis meie arvates on mõeldud eelkõige garantiiperioodi üleelamiseks, kuid seejuures on 6000 sari keskmise tolmueraldusega ja hea pidurdusvõimega kvaliteetne asendus.

Greenstuff 7000 sari on veidi kõvemast materjalist kui tema 6000 sarja kolleeg ning on tehtud sellest väiksema tolmueraldusega ning veidi pikema elueaga. Jällegi on tegemist suurepärase piduriklotsiga ning kvaliteetasendusega veoautode ja maasturite (4 x 4) jaoks..

  EBC RedStuff

Red Stuff Ceramic

EBC lipulaevaks on üle 200-hobujõuliste kiiremate ja mainekamate autode jaoks mõeldud tänavapidurdusklotside EBC Redstuff 09. versioon, mis on pidurdusvõime uueks standardiks. Redstuff on kogu aeg madala tolmueralduse poolest kuulus olnud, kuid viimane segu on oluliselt vähendanud piduriklotsi ja ketta kulumist ning eraldab veelgi vähem tolmu.

Suurbritannia mootorsõidukite uurimisinstituudis (MIRA) katsetamisel tunnistajate juuresolekul vähendas Redstuff auto pidurdusmaad 100-miilisel tunnikiirusel peaaegu 50 jalga, parandades pidurdusvõimet vapustava 30% võrra.

Redstuff kui kõvem segu vajab sissetöötamiseks ning parimate tulemuste saavutamiseks siiski rohkem aega (kuni 1500 miili/2500 km linnatingimustes), mille jooksul võib külma ja märja ilmaga jalakäija kiirusel startides kuulda pidurite kiiksumist ning müra. Ühe pedaalivajutusega saab ketta niiskusest vabastada, helid kaovad ning EBC Redstuff muutub kõigi autode jaoks usaldatavaks piduriks. Võtmesõnaks on kannatlikkus: piduriklotsidele on vaja anda võimalus sissetöötamiseks.

Redstuff on saadaval ainult raskemate ja kiiremate AUTODE jaoks, andes oma parima veidi raskemate autode, veokite ja maasturite puhul. Oluline on autole, veokile või maasturile õiget marki EBC piduriklotsi leidmine. Kogu EBC valik ja juhised autole õigete pidurite valimised on toodud viidatud leheküljel.

Paljud autotootjad on hinnanud piduritolmu suuremaks kaebuste allikaks kui ühtlase pidurite kiiksumise, nii et EBC Brakes toob uhkusega teieni uue EBC Redstuff'i segu, mis on tõenäoliselt esimene piduriklots maailmas, mis on nii tolmuvaba kui ka hea pidurdusvõimega.

Vähem tolmu tähendab ka vähemat kettakulu. On peaaegu garanteeritud, et teie rootori eluiga kahekordistub võrreldes abrasiivsemate teraskiu baasil loodud segudega, mida kasutavad peaaegu kõik meie konkurendid.

  EBC YellowStuff

Yellow Stuff

TÕELISELT HÄSTITOIMIV PIDURIKLOTS, mis lisaks käitub tänaval hästi.

EBC kollane 1793 segu on igakülgne võitja, olles külmalt suure hõõrdeteguriga ning ei nõua tänavaliikluses kasutamiseks ülessoojenemist, kuid koormamisel ja kuumenemisel muutuvad pidurid veelgi paremaks. Need klotsid haarduvad isegi veoauto raskusel ja haare EI nõrgene kuumuse mõjul.

EBC "kollased" on läbinud ECE piduriohutuse katsed, mis tähendab, et nad PEAVAD töötama külmalt täiuslikult, vähemalt sama hästi või paremini kui tehaseklotsid.

Kui "kollased" saavad veidi kuumust (mida ECE R 90 piduriohutuseeskirjade järgi ei testita), siis näitavad nad oma tõelist sisu. Madala hõõrdumisega FF piduriklotsidega Jaapani autodel on nende pidurdusvõime terve klassi jagu parem, GG klotsidega Saksa autode jaoks on nad ainsad järelturul olevad klotsid, mis saavad vastu üsnagi headele Saksa OE kvaliteediga klotsidele või ületavad neid, ja see juba on midagi.
Suur pidurdusvõime ja võistluspidurid ringraja- ja tänavakasutuseks, kiire sissetöötamisega, suurepärane tänavasõiduautode pidurite täiendus.
Tegemist ei ole mitte ainult suure hõõrdumisega, vaid ka väga kuuma- ning koormuskindla klotsiga. See tähendab, et Yellowstuff on väga edukalt kasutatav nii võidusõiduautode kui ka suure kiirusega politseisõidukite pidurites.
EBC Yellowstuff klotsid on nende tõhususe ja pikaealisuse tõttu kasutusel Suurbritannia Silverstone'i ringraja harjutusautodel. Yellowstuff on saavutanud ka Targa ralli võidu ning kaks aastat osalenud Brasiilias Mitsubishi off-road võistkondlikul kõrberallil.
Tänu hiigelsuurele kuumusdiapasoonile toob EBC Yellowstuff kasu mitmel pool, alates suure võimsusega sedaanidest kiireimas liikluses kuni ringrajaürituste ja võidusõitudeni enamike tänavasõiduautodega, ning isegi veoautode ja maasturite pidurite täiendusena. Yellowstuff on veoautodel eriti hinnatud pukseerimisel ja raskete koormate veol ning algsest suuremate rataste ning rehvide kasutamisel.

Yellowstuff EI OLE väikese tolmueraldusega, mis on samasugune kui tehaseklotside puhul. Kui otsitakse vähest tolmueraldust, peaks kiires tänavaliikluses olema valikuks Redstuff.

  EBC BlueStuff

Blue Stuff NDX

Bluestuff NDX on suure hõõrdumisega sportlik ja võistluslik materjal, mida saab kasutada agressiivseks tänavasõiduks ja teatud liiki ringradadel. Ringradadel on see materjal olnud väga edukas kvaliteetsetes järelturu pidurisadulates (parema lahutusega ja jahutusega ning suuremate ketastega mitme kolviga süsteemid) ning teatud määral edukas tänavaliikluse pidurisadulates, mille puhul klotsi suurus ja sadula hõõrdumine on väljakutseks mistahes materjalile. EBC Bluestuff NDX suurimaks eeliseks on töövõime külmas olekus, järjest paranev piduritunnetus ja auto täieliku peatamise võime. See on ECE R90 piduriohutuseeskirja nõuete täitmise osas toonud kaasa tunnustamise, mis on praeguseks lõpule jõudnud ning tõend ootab väljastamist (juulis 2011). On olemas ka teatud vanemad tänavaliikluse pidurisadulate süsteemid, mille puhul isegi uus Bluestuff on hädas neile omase pidurisadula ja -liuguri hõõrdumisega, kuid täpselt sama lugu on ka meie konkurentidega. POLE ühtki materjali, mis oleks ringrajal vanemate tänavaliikluseks ettenähtud pidurisadulate kasutamisel TÄIUSLIK:
Sügavad V-sooned hõlbustavad õhu juurdepääsu ning püüavad pori, tolmu ja prahti. Pange tähele pärast kuumtöötlust (eelsissetöötamist) tekkivat avatud teralist pinnatekstuuri. Pildil olev klots on Euroopa 4x4, millel on tasakaalustavad raskused müra vähendamiseks.
NDX klotsimaterjal on seotud terasest pidurikilbiga paljude suure tugevusega lukustusavade ning unikaalse keemilise koostisega vahekihi abil, mis tõstab nihkekindluse ja haardumisjõu viiekordseks ning takistab klotsi ja kilbi eraldumist. Seejärel klotse kuumutatakse, lihvitakse ning nad saavad suured V-sooned liiklusega möödapääsmatult kaasneva suure hulga prügi püüdmiseks.
Sihtkasutuseks on igatüübiliste kiirete ja raskemate autode kiirendus- ja võistlussõidud, seejuures on eluiga eelmiste Yellowstuff sarja klotsidega võrreldes märksa pikem.
EBC keemiline vahekihisüsteem on kasutusel Bluestuff NDX sarja klotsides, kus kõvem materjal ja võistluste kõrge koormus nõuavad veelgi kindlamat haardumist. Vahekihi mõjul tavalise orgaanilisest materjalist piduriklotsi nihkekindlus kolmekordistub.
Uurimis- ja arendusjuht Steve Payne kontrollib uue Bluestuff NDX materjali esimest partiid. Selle valmistamiseks  on kasutatud revolutsioonilist uut protsessi, mille tulemuseks on kõrgelttunnustatud uued Bluestuff NDX võistlusklotsid. Uus meetod hõlmab hõõrdematerjalide puhul eelnevalt mitte kunagi kasutatud viit järku, mille tulemusena EBC Brakes on asunud kindlale juhtpositsioonile pidurihõõrdematerjalide tarnijate seas.

Kõver näitab, et sissetöötamisel kasvab hõõrdumine kiiresti isegi 2-3 peatuse järel, kuid tegelikul KASUTAMISEL RINGRAJAL, kus ei tarvitse olla ideaalseid pidurikettaid ja pidurisadulaid ei hooldata iganädalaselt (nagu meie laboris tehakse), võib "siniste" sissetöötamine pärast 4-5 ringi esile tuua ketaste keskkohas asuvad 20-25mm kontaktribad, mõnede tänavasadulate puhul võib esineda vibratsiooni. Klots lihtsalt ütleb teile: “Ma ei suuda nii suure pöördemomendiga kettaga enne täielikku sissetöötamist haarduda". Vibratsiooni esinemisel tuleks TURVALISUSE HUVIDES VAREM PIDURDADES sõitu jätkata, kuni kontaktriba on laienenud peaaegu kogu piduriketta ulatuses, pärast mida vibratsioon lakkab. Tänavaliikluses pole pöördemoment tavaliselt uute pidurite sissetöötamise ajal vibratsiooni tekitamiseks piisav, kuid siiski tuleks tagasihoidlikult pidureid kasutades ettevaatlikult läbida 200 miili. Nende toimimist tuleks proovida ohutus ja vaikses kohas, kuni nende sissetöötamises ollakse veendunud. Liiga vara ja liiga tugevasti piduritele vajutamine võib mitte ainult lühendada klotside eluiga, vaid ka põhjustada pidurite kadumist ja tekitada liiklusõnnetuse. Töötage pidurid sisse järk-järgult.

EBC Bluestuff on kuumtöödeldud, mis lühendab sissetöötamise aega, kuid siiski tuleb kiirteedel ja osaliselt kulunud ketaste kasutamisel olla eriti hoolikas. Kasutage pidureid 200 miili ulatuses õrnalt ja LIIKLUSOHUTUS KOHAS, suurendades nende koormust järk-järgult, kuni olete täiesti veendunud nende usaldusväärsuses ja suudate hinnata pidurdusteekonda kõigis liiklusoludes. Pidage meeles, et see sõltub teist endist ja sissetöötamise käigust. Kui tunnete pidurit paar korda üles ütlevat või isegi haistate suitsulõhna, on see täiesti normaalne. Pärastpoole, pidurite jahtumisel, on nad muutunud tunduvalt paremaks.

 

Orange Stuff

LÕPLIK SÕNA – EBC ORANGESTUFF
Pärast mõningaid talvel tehtud edukaid katsetusi on EBC labor välja tulnud muudatuste ja täiendustega Orange'i segu uuele tasemele viimiseks.



 Täiendused on järgmised:
  • 40-60% pikem kulumisaeg;
  • Parem alghaardumine;
  • Parem vastupidavus haarde kadumisele hõõguvpunase ketta temperatuuril.
Praegu valmistame ette selle materjali tootmist, kuna 90% rakendustes teeb see materjal täpselt seda, mis on öeldud. Kasutajatel palutakse järgida allolevaid sissetöötamisjuhiseid muutumatul kujul. Tuleb aru saada, et tegemist on kõva ja pikaealise materjaliga, kõige kõvemeaga EBC Brakes toodete seas, ning seetõttu on vajalik hoolikas sissetöötamine korralike ja tasaste ketastega.
 
Allpool on toodud "Lapsim" tarkvaraga saadud kõige hilisema, DM2323 nimetusega materjali sissetöötamisgraafik. Allpoololeval graafikul on KOLM kõverat.
  1. Ülemisel graafikul on sinise joonega kujutatud hõõrdetugevus, allpoololeval teljel on kirjas tehtud peatuste arv 25 peatusest koosnevas sissetöötamisprotsessis. Selle graafiku PUNASED jooned kujutavad ketta temperatuuri PIDUSRDUSTSÜKLI ALGUSES (MITTE LÕPUS).
  2. Keskmisel graafikul on esimene ringrajasimulatsiooniga tehtud võistluskatse, sinised jooned kujutavad jällegi hõõrdumist ja punased ketta temperatuuri. Jäljendatud on 10-ringilist võidusõitu 0,7G pidurdusjõuga. Sama katse tegime ka 1.0G aeglustusel, need tulemused on näidatud Lapsim 2 graafikul.
  3. Alumine Lapsim 2 graafik on KÕIGE RASKEM katse, mida on dünamomeetriga võimalik sooritada, ning jäljendab suurt pidurdusjõudu ereoranžilt hõõguvate ketastega kogu pidurdustsükli jooksul. On äärmiselt kaheldav, et mõni juht sellise temperatuuri saavutaks, kuid klotsid säilitasid ikkagi väga hea haardevõime. On OLULINE märkida, et teises katses VÄHENDATI JAHUTUS POOLE PEALE, jäljendades kehva õhkjahutusega pidurisüsteemi, mis võib ette tulla täiustamata õhuvarustusega tänavasõiduautodes. Ketta temperatuur sööstis peatumisteekonna lõpus üle 1000oC ja haardumine vähenes, kuid allpoololev graafik näitab siiski korralikku pidurdusjõudu. Seda katset tehakse harva ja sellist olukorda ei tule tegelikus elus ette, kuid tegemist oli piiripealse olukorraga, mille Orangestuff üle elas.
     
Me ei usu, et ükski tootja eales a) TEEKS sellise katse või b) JULGEKS sellised tulemused avaldada, kuid siin nad on.

TOOTETEAVE
Sügavad V-sooned parandavad õhuvarustust ning püüavad pori, tolmu ja prügi. Pange tähele kuumtöötlusel (eelsissetöötamisel) tekkivat avatud teralist pinnatekstuuri.

SPETSIFIKATSIOON
  • Hõõrdetegur – 0,5; koormamisel tõuseb kuni 0,6;
  • Alusmaterjal - poolmetalne;
  • Kasutusala – ainult ringrajasõidud;
  • R90 tunnistus – Ei testita R90 suhtes
     
 
 
2001 - 2018 © StaLem Performance OÜ